Tickende Zeitbombe - Wartung und Überholung sind für den sicheren Betrieb von Flugzeugen unabdingbar. Wenn Verantwortliche hier den Rotstift ansetzen, spart das zwar kurzfristig Geld, mündet aber mitunter in Katastrophen.
Self - Narrator |
Jonathan Aris
|
Self - Aviation Analyst (segment: United Flight 718 + TWA Flight 2) |
John J. Nance
|
Self - Former NTSB Investigator (segment: United Flight 718 + TWA Flight 2) |
Bob Macintosh
|
Self - Aviation Safety Advocate (segment: United Flight 718 + TWA Flight 2) |
Mary Schiavo
|
Self - Former Uniteds Airlines Pilot (segment: United Flight 718 + TWA Flight 2) |
Clay Lacy
|
Self - Aviation Safety Analyst (segment: United Flight 718 + TWA Flight 2 + segment: Embraer Legacy Jet + Gol Flight 1907) |
John Cox
|
Self - Former CAB Investigator (segment: United Flight 718 + TWA Flight 2) |
Richard Rodriguez
|
Self - Aviation Analyst (segment: United Flight 718 + TWA Flight 2) |
Patrick Veillette
|
Self - BEA Lead Investigator (segment: United Flight 718 + TWA Flight 2) |
Alain Bouillard
|
Self - Beechcraft Pilot (segment: Proteus Airlines Flight 706) |
Morgan Watt
|
Sie testen TV DIGITAL 6 Ausgaben lang und sparen 30% gegenüber dem Einzelkauf.